System Produkcji Pieniędzy

O nas

Zwykle tekstów reklamowych nie zaczyna się od „nasza firma powstała w XX roku”, skoro jednak jesteśmy na stronie „o nas”, wypada tak zacząć.

Zaczęliśmy w 2005 roku jako agencja marketingowa Ententa, założona przez Piotra Michalaka. Początkowo zajmując się doradztwem strategicznym, niedługo powiększyliśmy się zgodnie z potrzebami rynku o usługi marketingu bezpośredniego (specjalizacja w copywritingu perswazyjnym). Spowodowało to podział firmy na dwie marki: Ententa – agencja reklamowa wyspecjalizowana w copywritingu oraz Efnetica – agencja interaktywna (tworzenie stron internetowych i portali).

Na przełomie 2007/2008 roku Lidia Gos i Piotr Michalak założyli spółkę o dźwięcznej nazwie „Strategie Rozwoju”. Nazwa ta nie oznacza bynajmniej, jak niektórzy sądzą, pozyskiwania funduszy unijnych! Wręcz przeciwnie – oznacza koncentrację na skutecznych strategiach marketingowych – czyli strategiach rozwijania biznesu poprzez zwiększanie popytu na produkty firmy.

Przez pierwsze lata działalności Piotr Michalak zaistniał w polskim internecie jako jedna z osób mająca wpływ na świadomość przedsiębiorców w zakresie marketingu internetowego. Publikując artykuły tudzież drobne kursy internetowe na ten temat udało się wykreować ówczesną Ententę jako lidera opinii w środowisku ebiznesowym.

Wokół firmy zaczęła zbierać się grupa wyjątkowo zaangażowanych czytelników biuletynu, których liczba obecnie wynosi ok. 18 tysięcy osób.

Mimo uzyskanej pozycji i popularności wśród czytelników, przez pierwsze lata działalności firma skoncentrowana była głównie na świadczeniu usług marketingowych dla wybranych firm.

Od 2010 roku priorytetem firmy stało się jednak ponownie przekazywanie przedsiębiorcom wiedzy z zakresu marketingu, budowania i rozwijania biznesu. Wiedza i doświadczenie przekazywane są najczęściej w postaci szkoleń na żywo oraz internetowych (w postaci nagrań wideo), względnie na płytach DVD.

W ten sposób zrealizowane zostały takie projekty szkoleniowe jak „Sekrety marketingu internetowego dla firm”, następnie „Biblia Promocji i Reklamy w Internecie”. Obecnie szkolenia te niedostępne są w sprzedaży – firma umożliwia ich zakup jedynie przy szczególnych okazjach.

Kolejny był znany rekord branżowy System Produkcji Pieniędzy, które to szkolenie sprzedało się na kwotę 125 tys. zł netto w ciągu ok. 12 godzin sprzedaży jednego tylko dnia, na parę zaledwie tygodni przed świętami Bożego Narodzenia w 2010 roku. Szkolenie w formie wideo dostępne jest w ciągłej sprzedaży.

Ostatni zrealizowany projekt do „System Skutecznej Sprzedaży” (z trenerem Piotrem Piłasiewiczem) i jednocześnie – następnego dnia szkoleniowego – „Zmasowany Atak: system skutecznej sprzedaży w internecie„. Oba szkolenia będą wkrótce dostępne.

Ponadto Strategie Rozwoju zajęły się intensywnie dostarczaniem firmom narzędzi do skutecznego marketingu internetowego – tak powstaje choćby system do email marketingu FUMP 2.0, system sprzedaży internetowej Drukarnia Pieniędzy oraz przydatny do budowania bazy adresowej generator popup (toplayer) TotalAdSystem PopAdPro (stworzony przez Piotra Kaszę i Pawła Krzyworączkę, dystrybuowany przez Strategie Rozwoju).